marți, 18 martie 2008

Noroc cu vodca de la ora şase dimineaţa, că altfel nu mă ridicam din pat. Astăzi cred că este ziua nebunilor. Ma sunat un prieten si mi-a spun, plangand, că a fost la nunta unui văr dintr-un sat apropiat. După ce sa terminat totul, invitaţii au plecat spre casa intr-un autobuz inchiriat, el rămanand să facă curaţenie. După jumatate de oră, l-ar fi sunat de la poliţie că autobuzul a fost implicat intr-un accident. Un avion de pasageri (turcesc) a căzut direct pe autobuz si toate rudele lui au murit.

Se plangea la telefon că acum are milioane de lei şi vreo 10 case, fiind singurul moştenitor, dar nimic nu poate inlocuii rudele moarte. După vreo cateva secunde de linişte, a inceput sa ţipe in telefon: "intai aprilie, intai aprilie!". Am inchis telefonul si m-am dus să vomit, pentru prima oară pe ziua de azi. A mai sunat de vreo 3 ori, aşa că l-am scos din priză. O să raspund maine.

Nu ştiam că astăzi este intai aprilie.

Niciun comentariu: