miercuri, 27 februarie 2008

Acum vreo 3 seri am fost la un bar din cartier. Ii zice "Incă un pahar". Ha, de parcă aş avea nevoie de invitaţie. Emilia era la bar. Ca in fiecare zi. Săraca este ciungă, nu are mana dreapta. Am auzit că este amanta lui Ionescu, ăla de era profesor de istorie, dar a fost dat afară din cauza alcolului. Cine nu a păţit asa ceva in Romania de azi? Anyway (eng), cred ca are fetiş din ăla, de ii place să faca sex cu oameni fara maini sau piciore. Ciudat, dar şi interesant in acelaşi timp. Deci după vreo oră de tras la măsea, am intrat in vorbă cu o fată, mult mai inaltă decat mine. Cu cel puţin un cap. Şi facută bine, probabil fostă culturistă. Am observat imediat că lady (eng) bea cel puţin cat mine, deci enorm de mult. Am reuşit să o iau cu mine acasă, spunandu-i ca am o gramada de alcool in frigider, si nu numai acolo. Ar fi băut cat un cal in calduri daca i-aş fii dat, asa de setoasă era.

Pe la ora 03:00, am adormit pe canapea. Ceasul arata 03:17 cand beţiva culturistă, in pielea goală, a căzut pe mine si ma intrebat: "vrei sa ne futem?". Am făcut cea mai mare greşeala a vieţii cand am raspuns afirmativ, căci din cauza ei a vrut propietarul sa ma de-a afara (stau cu chirie, in beciul unei case). In primul rand, fata avea nişte picioare aşa de lungi, incat lovea constant tavanul cu genunchii. Si in al doilea rand, a ţipat timp de vreo două ore: "mai tare, mai tare, mai adanc, mai adanc". Pe la sfarşit incepusem sa ma trezesc din beţie, si imi era frică sa nu mi se rupa vreo arteră coronara din cauza zguduielii primite. A adormit pe la şase, multumesc lui Dumnezeu pentru asta!

M-am trezit cu o durere de cap incredibilă si cu o pişare in mine de puteam iriga jumatate din Africa. In wc, mi-am dat seama cu urinatul doare enorm de tare, aşa că am scos un ţipăt. Eram aşa de mahmur incat m-am speriat singur de ţipatul meu. Pană şi femeia sa trezit din cauza lui. M-am uitat in oglindă şi am realizat că părul imi era lipit de cap. Parcă aveam pe cap o cască facută numai din păr. Am ieşit din baie sperand ca maniaca sexuala să plece repede, să ma dreg in linişte. Dar nu a fost sa fie. Am gasit-o in bucătărie, dand pe gat ultimele beri. Aşa că m-am apucat de băut cat de repede am putut, să nu cumva sa le bea cotoroanţa pe toate. După ce am băut ultima sticla de bere, am vomitat. Beţiva nu a făcut nici cel mai mic gest de a pleca, cu toate ca mi-a dat pe gat toate berile si altceva nu mai era in frigider. Stătea intinsă in pielea goala pe canapea. Avea cracii aşa de lungi, incat putea să dea drumu la televizor cu degetele de la picioare, făra sa se ridice de pe canapea.

Aveam in wc o găleata cu nişte vin, făcut de mine cu vreo 3 zile inainte. M-am hotărat sa beau din el, cu toate că mai fermanta incă. Cand a vazut scorpia găleata, a tras-o in cameră si a inceput sa bea din ea de parca era apă de fantană. Ma enervat tare aşa că am inceput si eu sa dau pe gat, luand exemplu de la niagara. Am băut amandoi toata ziua. Seara m-am tarat pană in pat si am adormit imediat. M-am trezit cum cineva mă trage de picior. Era nebuna, in pielea goală. A sarit pe mine cu o privire de vacă nebună. Iar am primit reclamatie de la propietar. "
mai tare, mai tare, mai adanc, mai adanc", aceleaşi ţipete. Se mai potolea din cand in cand şi chiar cand să adorm, mă trezeam cum imi şopteşte in ureche: "mai vreau". Ne-am oprit dupa vreo 4 ore şi am putut in sfarşit să adorm, cu toate că pielea pulii mă ustura tare de tot.

Doar ce intrasem in faza REM a somnului, cand burta a inceput să faca un zgomot ciudat. Vinul, care mai fermanta incă cand l-am băut, incepuse sa-şi facă efectul. Am sarit din pat şi am fugit repede la wc. După zgomotul scos, am crezut ca imi ies toate maţele prin cur. Mă durea burta aşa de tare, incat am transpirat ca un turc in saună. Dupa cateva secunde, bate femeia la uşa şi intreabă: "mai stai mult?". I-am zis ca da, cum dracu sa nu, o să mai dureze. După cateva secunde, iar bate in uşa: "trebuie sa intru neapărat!". I-am auzit stomacul prin uşa inchisă. Vinul işi facuse datoria şi in burta ei, care probabil avea vreo doi metri de maţe mai mult ca mine, considerand marimea. Am ţipat la ea să-şi aştepte randul. Nu a durat mult şi am auzit prin uşă o başină, apoi incă una si inca una. Un plans de femeia le-a urmat: "dacă nu mi-ai dat drumul...". A dracului muiere se cacase pe ea, stropind peretele si ce este mai rău, şi cuierul cu haine.

A plecat a treia zi. Ma intrebat dacă vreau să mă mai intalnesc cu ea, să mai stăm de vorba. Nu am răspuns nimic. Am spălat toata ziua peretele, vomitand constant. M-am dus sa-mi iau ţigări. M-am căutat in buzunare, dar nu aveam decat bacnote murdare de căcat. Mi-a fost ruşine să platesc cu ele, aşa că am plecat acasă să spăl banii. Seara am cumparat doi litri de vodcă de la un ţigan. Am gustat mai intai dintr-o sticlă, avea gust de gaz. Ţiganul a negat si ma asigurat ca este curată vodca. Am cumpărat pană la urmă doua sticle. Pe care le-am băut in seara aia.

Niciun comentariu: